Activitats 2013

Correu electrònic Imprimeix PDF

Taula Rodona "LA MÀGIA DE L'ENERGIA"

El passat dia 28 de  juny vàrem organittzar conju

ntament amb els "Amics de la Casa Màgica" a la Sala d'Actes de l'EPS de la Universitat de Girona la Taula Rodona "LA MÀGIA DE L'ENERGIA".

Aquesta Taula Rodona, ha format part de lles activitats de l' " Energy Day" de la EUSEW  (European Union Sustainable Energy Week 2013.).

La taula rodona estava co

mposta per el Sr. Francesc Pujol, el Sr. Àngel Ll. Miranda, el Dr. Josep M. Corretger i el Dr. Francesc Sureda

Taula rodonaLa Màgia de l'Energia

Conferència Col.loqui sobre "La Màgia de la Co-Creació"

El 31 de maig, la nostra Associació va participar en la Conferència Col.loqui "La màgia de la Co-Creació" organitzada pels Amics de la Casa Màgica.

Visita al parc Científic i Tecnològic de la UdG

El 23 de maig Un grup nombròs d'associats, vàrem vistar les instal.lacions del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona.

Cal agrair l'atenció prestada per tot personal del parc, als responsables dels laboratoris de  Robòtica Submarina i Lequia, a les diferents empreses que hi van participar i en especial al Director del Parc Sr. Pere Condom.

Fòrum Industrial

El 16 abril l'Associació vàrem participar en el XIII Fòrum Industrial de l'EPS.
L'activitat va consistir en donar a conèixer l Associació i les activitats que es porten a terme.
La jornada va ser profitosa tant pel nombre d'assistents que van visitar l'estand com pel nombre d'altes a l'Associació que es vàren fer.

Conferència:

Tal com havíem  anunciart, el passat 21 de març l'Enginyer Sr. Aniol de Ribot, de l'empresa Apliter va fer a la sala de reunions de l'EPS la conferència "Un món en infraroig. Aplicacions de la termografia en la ciència i la tecnologia".
L'Aniol, en una exposició molt acurada, va explicar-nos els fonaments de les imatges en infraroig i els sistemes que actualment s'utilitzen per a capturar-les. Ens va presentar un munt d'exemples d'aplicació d'aquesta tecnologia i va completar la conferència amb una demostració pràctica amb l'equipament que portava i que ens va permetre verificar la fidelitat i precissió que s'aconsegueix amb aquesta tècnica.